قالب وردپرس حرفه‌ای Zakra | زاکرا، قالب سازگار با المنتور

قالب وردپرس حرفه‌ای زاکرا برای المنتور | Zakra Elementor Wordpres

قالب وردپرس Zakra، یک قالب حرفه‌ای وردپرس است و برای ساخت وبسایت‌های شرکتی، خبری‌و وبلاگی، فروشگاهی و… وردپرس مناسب است.

قالب زاکرا ، از برترین قالب‌های سازگار با المنتور است و یک قالب رایگان المنتور است. این قالب یک قالب حرفه‌ای چند منظوره و سریع هست و شما می‌توانید سایت خود را حرفه‌ای و زیبا طراحی کنید.

المنتور، یک صفحه‌ساز حرفه‌ای جدید وردپرس است که با کمک این صفحه‌ساز حرفه‌ای، می‌توانید هر سایتی را با هر شکلی طراحی کنید. قالب زاکرا، کاملا با المنتور سازگار هست و شما می‌توانید هر سایتی، برای هر کسب و کاری را با این قالب حرفه‌ای وردپرس طراحی کنید.

قبلا در مطلب قالب‌های رایگان المنتور برای وردپرس، قالب Zakra را معرفی کرده بودیم. امروز می‌خواهیم این قالب را بیشتر بررسی کنیم!

ویژگی‌های قالب حرفه‌ای زاکرا

  • سازگار با صفحه ساز قدرتمند المنتور: شما می‌توانید صفحات سایت، هدر، فوتر، صفحه‌ی محصولات و مطالب و سایر بخش‌ها و صفحات سایت‌تان را با المنتور طراحی کنید و قالب زاکرا، کاملا از آن پشتیبانی می‌کند. برای همین یک قالب رایگان المنتوری حرفه‌ای است.😉
  • کاملا مناسب برای سئو و گوگل فرندلی: این قالب، از سرعت خوبی برخوردار است و برای سئو نیز مناسب است. یعنی در نتایج گوگل در جایگاه خوبی نمایش داده خواهید شد.
  • سازگار با قدرتمندترین فروشگاه‌ساز وردپرس، ووکامرس : قالب زاکرا کاملا با ووکامرس سازگار است و شما می‌توانید محصولات خود را با این قالب برای فروش قرار دهید.
  • نمایش مناسب در مروگرهای مختلف: این قالب در مروگرهای مختلف (مثل کروم، سافاری، فایرفاکس و…) تست شده است و تاکنون مشکلی نداشته است.
  • واکنشگرا (رسپانسیو) : این قالب کاملا رسپانسیو و واکنش گرا هست و در تمام سایزهای مروگر (موبایل، تبلت و دسکتاپ) بخوبی نمایش داده می‌شود.
  • دارای دموهای مختلف و زیبا: قالب زاکرا دارای دموهای بسیار زیاد و زیبایی است که با آن می‌توانید تقریبا هر سایتی را بسازید! دموی های آن را در اینجا ببینید.
  • قابلیت اعمال کدهای css سفارشی: شما می‌توانید بخش‌های مختلف مدنظرتان در قالب را از بخش css سفارشی این قالب، تغییر دهید.
  • و… ، این قالب دارای ویژگی های بینظیر زیادی مثل طراحی فوق العاده، بهینه شده برای موتورهای جستجو و… هست.
قالب وردپرس حرفه‌ای زاکرا برای المنتور | Zakra Elementor Wordpres
قالب رایگان المنتور وردپرس Zakra

دانلود رایگان قالب Zakra

قالب زاکرا، در واقع یک قالب وردپرس رایگان است که در مخزن وردپرس هم قرار دارد و تعداد نصب و امتیاز مثبت زیادی هم دریافت کرده. شما هم می‌توانید آن‌را از مخزن وردپرس، بصورت رایگان دانلود کنید.

برای دانلود رایگان قالب زاکرا، از این بخش اقدام کنید:

دانلود قالب زاکرا

موفق و پیروز باشید (:

دوره‌های آموزشی حرفه‌ای طراحی سایت

نظرات و پرسش‌ها
  1. محسن

    آیا میتونم چالید تم همین قالب سایتتون رو برای دانلود بگزارید – من انصافا از قالب ساتتون خوشم اومده – منظورم سبک و نوع طراحیش هست

    آفرین

    • شایان فرهنگ پژوه

      سلام مجدد
      قالب شایان وب بطور کامل و 100 درصد کدنویسی و طراحی اختصاصی شده است و از چایلد تم استفاده نشده.
      امکان قرار دادن قالب شایان وب بصورت عمومی وجود ندارد.
      موفق باشید.

  2. محسن

    سلام – قالبی که سایت خودتون استفاده میکنه چیه ؟

    • شایان فرهنگ پژوه

      سلام و درود
      قالب وبسایت شایان‌وب کاملا طراحی و کدنویسی اختصاصی شده است.
      پیشنهاد ما برای وبسایت‌ها، قالب‌های سازگار با المنتور مثل همین قالب زاکرا یا قالب آسترا است.
      موفق باشید.

  3. امیر فتاحی

    سلام من یه مشکلی با این قالب دارم تمام حروف s انگلیسی رو تبدیل به آیکون ستاره ⭐ میکنه نمیدونم چرا ممکنه راهنمایی کنید و اینکه رتبه سئو این قالب توی سایت واکاو 83 اعلام شد و از قالب قبلی آسترا که داشتم سئوش بیشتره رتبه آسترا رو 75 اعلام کرد

    • شایان فرهنگ پژوه

      سلام و درود
      برای مورد اول، به ووکامرس فارسی > حلقه‌های ترجمه بروید و بررسی کنید که آیا چنین موردی وجود دارد یا خیر. (البته اگر افزونه‌ی ووکامرس فارسی را نصب کنید) و مورد بعدی هم اینکه اگر حل نشد، از سایت رسمی وردپرس wordpress.org یعنی از لینکی که ما در این مقاله قرار دادیم استفاده کنید.
      برای بحث سئو هم، از سمت ما بیشتر قالب آسترا تایید می‌شود. بدلیل سرعت بیشتر و مواردی که وجود دارد؛ ولی هر دو قالب زاکرا (Zakra) و آسترا (Astra)، بسیار از نظر سئو و سرعت، مناسب و بهینه شده هستند. در حال حاضر بین این دو قالب، ما آسترا را توصیه می‌کنیم.
      موفق باشید💚😊

      • امیر فتاحی

        ممنون درست شد قالب زاکرا رو من از سایت همیار وردپرس دانلود کرده بودم ولی اینو که جایگزین کردم کاملا همه چیز درست شد
        در مورد قالب وردپرس یه سری مشکلات باهاش داشتم که اذیتم میکرد و مجبور شدم تغییرش بدم

  4. احمد منتظر

    دقیقا از کجا دانلود کنیم

    • شایان فرهنگ پژوه

      سلام و درود. برای دانلود قالب زاکرا، روی دکمه‌ی دانلود که در بخش آخر مطلب قرار دارد، کلیک کنید. موفق باشید.

برای مطلع شدن از ارسال پاسخ جدید روی این دیدگاه شما، در سایت شایان وب ثبت‌نام کنید یا وارد شوید تا از طریق ایمیل و پیامک به شما اطلاع‌رسانی کنیم!

0
پیشنهاد ویژه: کتاب هوشمندسازی آموزش را با ارسال پستی رایگان تهیه کنید!!
کسب‌وکار آموزشی خود را راه‌اندازی کنید!
اگر می‌خواهید به یک طراح سایت تبدیل شوید و بتوانید با طراحی وبسایت‌های حرفه‌ای، پروژه‌های طراحی سایت داشته باشید، این آموزش را از دست ندهید!!