پیشنهاد فوق ویژه!!! پکیج وب مدرس با 129 هزار تومان!!🤯😍😱
مشاهده‌ی پیشنهاد ویژه!

آموزش 3 قدم فروش اینترنتی از وبسایت

سه قدم فروش اینترنتی از وبسایت - شایان وب

در این ویدیوی آموزشی و مقاله، با 3 قدم فروش اینترنتی از وبسایت کاملا آشنا می‌شوید و یاد می‌گیرید چطور خیلی آسان و سریع فروش اینترنتی زیادی را تجربه کنید!

در این ویدیوی آموزشی، قدم به قدم فروش اینترنتی از وبسایت آموزش داده شده است. شما در سه قدم، فروش اینترنتی تان از وبسایت را باید انجام دهید؛ یعنی ورودی، تبدیل و بازفروختن. در ویدیو هر سه قدم را با جزییات بررسی می‌کنیم و با نحوه‌ی فروش اینترنتی از وبسایت و نکات کاربردی آشنا خواهید شد که دید جدیدی به شما می‌دهد.

ویدیوی زیر را حتما تا آخر ببینید تا کاملا این موضوع را یاد بگیرید و آشنا شوید:

سه قدم فروش اینترنتی از وبسایت

سه قدم فروش اینترنتی از وبسایت چیست؟ فروش در وبسایت چطور انجام می‌شود؟
سه قدم فروش اینترنتی از وبسایت چیست؟ فروش در وبسایت چطور انجام می‌شود؟

سه مرحله‌ی فروش اینترنتی که باید در کسب و کار اینترنتی شما حتما وجود داشته باشد، به شکل زیر است:

  1. ورودی
  2. تبدیل
  3. بازفروختن

در ادامه هر سه قدم را برایتان بیشتر و با جزییات بیشتر شرح می‌دهیم.

قدم اول فروش اینترنتی از وبسایت: ورودی

در قدم اول یعنی ورودی، باید یکسری کاربر را وارد وبسایت‌مان کنیم. این کاربر را از روش‌های مختلفی به وبسایت‌مان می‌فرستیم:

  • اینستاگرام (و سایر شبکه‌های اجتماعی) : با تولید محتوا، گذاشتن پست و معرفی محصولات
  • گوگل: با وارد شدن کاربران از جستجوی گوگل و انجام اصول سئو روی وبسایت
  • تبلیغات: روش‌های مختلفی مانند گوگل ادز، رپورتاژ آگهی، تبلیغات بنری و… دارد که می‌توانیم انجام دهیم

به این شکل، کاربران را به وبسایت‌مان می‌بریم تا در قدم بعدی تبدیل کنیم.

1. ورودی افراد به سایت در فروش اینترنتی

قدم دوم فروش اینترنتی از وبسایت: تبدیل

در قدم دوم، باید کاربران را در دو مرحله تبدیل کنیم. تبدیل به چی؟! اول از همه کاربران را از افرادی که هیچ اطلاعات تماسی از آن‌ها نداریم، به کاربرانی که یک کاری انجام دادند (مثلا یک فرم دریافت ویدیوی رایگان را پر کردند) تبدیل می‌کنیم و در مرحله‌ی بعدی، به افراد محصول یا خدمات مان را می‌فروشیم. بگذارید این دو مرحله را بیشتر توضیح دهم:

  1. دریافت اطلاعات تماس: در این مرحله با روش‌های مختلف مثل “فرم دریافت … رایگان” کاربر را دعوت به پر کردن فرم می‌کنیم. یعنی در واقع در ازای دریافت اطلاعات تماس کاربر، چیزی را به او می‌دهیم. (مثل یک ویدیوی رایگان، فایل PDF، کد تخفیف ویژه و…) توجه کنید که باید مورد بشدت جذابی باشد.
  2. فروش: در این مرحله از فروش اینترنتی بخش تبدیل، باید کاربر را به یک مشتری تبدیل کنیم. یعنی از ما چیزی بخرد. ممکن است یک محصول ارزان باشد و یا یک محصول گران قیمت. حتی ممکن است ابتدا محصول ارزان را خریداری کند و بعد با تبلیغات بیشتر، محصول گران قیمت را بفروش برسانید.

توجه داشته باشید که ما معمولا افراد مرحله‌ی 1 در بالا را به مرحله‌ی 2 هم تبدیل می‌کنیم، یعنی به کاربری که فرم رایگان را پر کرده، محصول می‌فروشیم. ولی چگونه؟ با ارسال پیامک‌ها و ایمیل‌های تبلیغات خرید محصول بطور هوشمندانه. این کار با اسمس مارکتینگ و ایمیل مارکتینگ و سایر روش‌ها انجام می‌شود.

2. تبدیل در فروش اینترنتی

قدم سوم فروش اینترنتی از وبسایت: بازفروختن

فروش رو در مرحله‌ی قبلی انجام دادیم؛ ولی کار ما تموم نشده!! خیلی از افراد فکر می‌کنند که فروش، قدم آخر است! اما کاملا در اشتباه هستند.

مرحله‌ی بازفروختن، در اصل کارهایی برای خرید مجدد محصول یا سایر محصولات توسط مشتری قبلی، خلق تجربه‌ی خوب (پشتیبانی، پیگیری و…) و توصیه‌ی یک مشتری به بقیه و دوستانش است. یعنی این مجموعه کارهایی است که باید انجام شوند.

  • با ارسال پیامک‌های (+ایمیل) اطلاع‌رسانی به مشتری قبلی در خصوص سفارش
  • ارسال پیامک خاص برای مشتریان قبلی و تخفیف محصول جدید
  • پشتیبانی پس از خرید داشته باشیم
  • دانلود فایل راحت انجام بشود
  • پیگیری سفارش راحت باشد
  • و…
3. بازفروختن در فروش اینترنتی

نتیجه گیری

امیدوارم از این 3 مرحله‌ی هیجان انگیز و بی‌نظیر فروش که توسط شایان فرهنگ پژوه طراحی شده است، لذت برده باشید! با انجام این سه مرحله می‌توانید فروش اینترنتی از وبسایت‌تون رو داشته باشید! اگر واقعا لذت بردید، کیف کردید و خیلی براتون جذاب بود، توی کامنت‌ها پیام بگذارید😍👌💚

دوره‌های آموزشی حرفه‌ای طراحی سایت

نظرات و پرسش‌ها

برای مطلع شدن از ارسال پاسخ جدید روی این دیدگاه شما، در سایت شایان وب ثبت‌نام کنید یا وارد شوید تا از طریق ایمیل و پیامک به شما اطلاع‌رسانی کنیم!

0
پیشنهاد ویژه: کتاب هوشمندسازی آموزش را با ارسال پستی رایگان تهیه کنید!!
کسب‌وکار آموزشی خود را راه‌اندازی کنید!
اگر می‌خواهید به یک طراح سایت تبدیل شوید و بتوانید با طراحی وبسایت‌های حرفه‌ای، پروژه‌های طراحی سایت داشته باشید، این آموزش را از دست ندهید!!