رفع خطای undefined در المنتور هنگام درون‌ریزی قالب

آموزش رفع خطای undefined المنتور هنگام درون ریزی قالب

برای رفع خطای undefined در المنتور هنگام ایمپورت و درون ریزی قالب (تمپلیت المنتور) این آموزش را بخوانید تا به سادگی این ارور المنتور را رفع کنید!

گاهی اوقات هنگام درون‌ریزی یک قالب در المنتور، با خطای undefined مواجه می‌شویم. در این مطلب از سایت شایان وب، به بررسی و رفع خطای undefined در المنتور می‌پردازیم و روش حل این خطا را به شما آموزش خواهیم داد.

رفع خطای undefined المنتور هنگام اضافه کردن قالب

خطای undefined المنتور به این صورت است:

خطایی رخ داد
خطا (ها) ی زیر به هنگام پردازش درخواست شما مشاهده شد:
undefined.
undefined.
undefined.

خطای undefined المنتور
خطای undefined المنتور

در زیر، روش‌هایی برای رفع خطای undefined در المنتور آموزش دادیم. این موارد را انجام بدهید و پس از انجام دادن هر کدام، تست کنید و ببینید آیا مشکل‌تان حل شده یا نه.

  • نسخه‌ی php تان را به 7 و بالاتر ارتقا دهید. (یک بکاپ تهیه بکنید.)
  • بعضی اوقات، استفاده از آخرین نسخه‌ی php باعث بوجود آمدن این مشکل می‌شود. (بدلیل جدید بودن) نسخه‌ی php را به یک نسخه پایین‌تر تغییر دهید.
  • به شرکت هاستینگ‌تان اطلاع دهید که زمان timeout سرورتان را افزایش دهند.
  • همچنین به شرکت هاستینگ‌تان اطلاع دهید که database encoding را نیز چک کنند.
  • تمام افزونه‌های سایت تان بجز المنتور و المنتور پرو را غیر فعال کنید. اگر مشکل حل شد، یکی یکی افزونه‌ها را غیرفعال کنید و ببینید کدام باعث مشکل شده.
  • بررسی کنید که مشکل بخاطر یکی از extension های مرورگرتان نباشد. برای این کار، یک تب incognito در مرورگرتان باز کنید و تست کنید.
  • اینترنت‌تان را تغییر دهید و تست کنید. ممکن است بخاطر مشکلات سرور باشد.
  • یک قالب المنتور دیگر را تست کنید و بررسی کنید. شاید مشکل بخاطر آن قالب المنتور باشد. (بخوبی اکسپورت انجام نشده باشد یا سروری که ازش اکسپورت گرفتید مشکل داشته.)

نسخه‌ی PHP هاست

یکی از مهم ترین موارد که معمولا دلیل رایج اتفاق افتادن این ارور است، نسخه‌ی php هاست شماست. نسخه‌ی php در اکثر هاست‌ها، بطور پیش فرض روی 5.6 قرار دارد که بسیار قدیمی است و شما حتما باید به نسخه‌ی 7 و بالاتر (مثلا 7.3 مناسب است) تغییر دهید.

تغییر نسخه‌ی php برای رفع خطای undefined المنتور
تغییر نسخه‌ی php برای رفع خطای undefined المنتور

دوره‌های آموزشی حرفه‌ای طراحی سایت

نظرات و پرسش‌ها
  1. میلاد

    عااااالی

برای مطلع شدن از ارسال پاسخ جدید روی این دیدگاه شما، در سایت شایان وب ثبت‌نام کنید یا وارد شوید تا از طریق ایمیل و پیامک به شما اطلاع‌رسانی کنیم!

0
پیشنهاد ویژه: کتاب هوشمندسازی آموزش را با ارسال پستی رایگان تهیه کنید!!
کسب‌وکار آموزشی خود را راه‌اندازی کنید!
اگر می‌خواهید به یک طراح سایت تبدیل شوید و بتوانید با طراحی وبسایت‌های حرفه‌ای، پروژه‌های طراحی سایت داشته باشید، این آموزش را از دست ندهید!!