چالش راه‌اندازی وبسایت در سه روز

چالش سه روزه‌ی راه‌اندازی وبسایت چیست؟ راه اندازی و بالا آوردن وبسایت

در یک چالش سه روزه و کاملا آنلاین، وبسایت‌تان را راه‌اندازی کنید! با شرکت در چالش سه روزه‌ی راه‌اندازی وبسایت، براحتی وبسایت خودتان را بالا بیاورید!

در یک چالش سه روزه و کاملا آنلاین، وبسایت‌تان را راه‌اندازی کنید! شایان فرهنگ پژوه، بنیانگذار مجموعه‌ی شایان وب، یک چالش سه روزه طراحی کرده است که افرادی که وبسایت ندارند و تصمیم دارند وبسایت خودشان را راه‌اندازی کنند، می‌توانند در این چالش شرکت کنند و در فقط سه روز، راه‌اندازی وبسایت‌شان را انجام دهند تا وبسایت‌شان بالا بیاید!

ویدیوی معرفی چالش سه روزه‌ی راه‌اندازی وبسایت

پیشنهاد می‌کنیم ویدیوی زیر را مشاهده کنید تا بیشتر با چالش سه روزه‌ی راه‌اندازی وبسایت آشنا شوید و سپس متن این مقاله را مطالعه کنید تا بطور کامل با این چالش آشنا شوید.

چالش سه روزه‌ی راه‌اندازی وبسایت دقیقا چیست؟!

اگر مدتی هست که می‌خواهید وبسایت خودتون رو راه‌اندازی کنید، ولی به هر دلیلی فرصت نشده یا نتوانستید کار رو انجام بدهید، حتما در چالش سه روزه‌ی راه‌اندازی وبسایت همراه ما باشید.

در یک چالش سه روزه، یاد می‌گیرید وبسایت خودتون رو راه‌اندازی کنید و پس از پایان هر روز، یکسری کارهایی (در اصل تمارینی) باید انجام بدهید تا وبسایت‌تون راه بیفته.

کار خیلی پیچیده‌ای در این چالش قرار نیست انجام بدهیم!

راه‌اندازی وبسایت پیچیده نیست!

در چالش سه روزه‌ی راه‌اندازی وبسایت، کار عجیب و غریب و پیچیده‌ای انجام نمی‌دهیم! فقط آموزش راه‌اندازی و بالا آوردن وبسایت به شما داده می‌شود که کار بسیار آسانی هم هست و با کمی زمان گذاشتن می‌توانید ویدیوی هر روز از چالش رو ببینید و موارد رو انجام بدهید. اما انجام دادن موارد موضوع بسیار مهمی هست و فقط به افراد بسیار عملگرا اجازه‌ی ثبت‌نام می‌دهیم.

محتوای هر روز از این چالش سه روزه

هر سه روز از این چالش، به موضوعی اختصاص دارد و هر روز، یک ویدیو بین 30 تا 45 دقیقه برای شما قرار دارد و باید حتما سه روز متوالی ویدیوها رو ببینید و موارد رو انجام بدهید.

  • روز اول: خرید هاست و دامنه (فراهم کردن زیرساخت وبسایت)
  • روز دوم: راه‌اندازی وبسایت با CMS وردپرس (توضیحات بیشتر و کامل در چالش ارائه می‌شود)
  • روز سوم: بررسی تنظیمات و بخش‌های مختلف وردپرس (و بررسی قالب‌ها و افزونه‌های کاربردی وبسایت)

اگر با برخی از اصطلاحات بالا آشنا نیستید، نگران نباشید، در ویدیوهای چالش کاملا به این موارد می‌پردازیم.

راه‌اندازی وبسایت کار خیلی سختیه!؟!😰😨

اصلا اینطور نیست! راه‌اندازی و بالا آوردن یک وبسایت، کار بسیار راحتی هست! شاید خیلی از شما فکر می‌کنید راه‌اندازی وبسایت کار بسیار سختی هستش و برای همین کار رو به تاخیر می‌انداختید و همیشه منتظر شنبه‌ای بودید تا کار رو انجام بدهید.

امروز، همان شنبه است! شما با شرکت در چالش سه روزه‌ی راه‌اندازی وبسایت، یاد می‌گیرید وبسایت‌تون رو راه‌اندازی کنید و حتما هم باید انجام بدهید! یعنی هر سه روز، یکسری فعالیت‌ها و کارهایی برای شما در نظر گرفته شده که حتما باید بروید و انجام بدهید!

کار راه‌اندازی وبسایت، کار بسیار ساده‌ای هست! شما با شرکت در این چالش و در آخر روز سوم متوجه این موضوع خواهید شد و با خودتون خواهید گفت که اشتباه فکر می‌کردید و کار ساده‌تری از آنچه فکر می‌کردید، بوده است.

آیا باید برای راه‌اندازی وبسایت هزینه‌ای هم انجام بدهم؟

بطور کلی برای راه‌اندازی و داشتن یک وبسایت، هزینه‌هایی را هم باید انجام دهید. هزینه‌های اولیه برای شروع کار، هزینه‌ی هاست و دامنه هست که در چالش در روز اول، بطور کامل به این موضوع خواهیم پرداخت که می‌بایست مبلغی را بصورت دوره‌ای (ماهانه یا سالانه) برای این موضوع پرداخت کنید. در ادامه‌ی کار، هزینه‌های دیگری نیز وجود خواهد داشت.

البته که ما برای شرکت‌کنندگان این چالش، بهترین انتخاب‌ها را بیان می‌کنیم تا بهترین راه را بروند، تخفیف‌هایی نیز از شرکت‌های دیگر دریافت کردیم که در اختیارتان خواهیم گذاشت و می‌توانید بهترین انتخاب‌ها را داشته باشید تا هم کلی زمان را هدر ندهید و هم هزینه‌ی اضافی نداشته باشید!

انجام دادن خیییییلی مهمه!

اخطار! فقط افراد عملگرا در چالش سه روزه راه اندازی وبسایت شرکت کنند!

هشدار جدی! : اگر نمی‌توانید هر سه روز از این چالش را ببینید و مهم‌تر، تمام موارد گفته شده را بطور کامل انجام دهید، اصلا در این چالش شرکت نکنید!! این چالش فقط و فقط برای افراد عملگراست و ما صرفا به افرادی که تعهد می‌دهند که هر سه روز را ببینند و کاملا انجام دهند، اجازه‌ی شرکت در چالش را می‌دهیم.

شروع چالش چه زمانی است؟

بلافاصله پس از ثبت‌نام شما و پر کردن فرم ثبت‌نام، چالش برای شما شروع می‌شود و در همان روز به ویدیوی روز اول دسترسی پیدا خواهید کرد.

دقیقا 24 ساعت پس از ثبت‌نام شما، روز دوم چالش باز می‌شود و باید روز دوم را ببینید و انجام دهید.

و در نهایت هم 24 ساعت بعد، روز سوم هم باز می‌شود که روز آخر از چالش هست. پس از چالش هم می‌توانید اگر خواستید حرفه‌ای‌تر و با دوره‌های آموزشی حرفه‌ای ما یادگیری را ادامه دهید.

چطور در چالش سه روزه‌ی راه‌اندازی وبسایت شرکت کنیم؟

برای ثبت‌نام در چالش سه روزه‌ی راه‌اندازی وبسایت، روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید:

امیدواریم شما را در این چالش ببینیم و وبسایت خودتان را راه‌اندازی کنید. فراموش نکنید که انجام دادن آموزش‌ها، از هر چیزی مهم‌تر است!

دوره‌های آموزشی حرفه‌ای طراحی سایت

نظرات و پرسش‌ها

برای مطلع شدن از ارسال پاسخ جدید روی این دیدگاه شما، در سایت شایان وب ثبت‌نام کنید یا وارد شوید تا از طریق ایمیل و پیامک به شما اطلاع‌رسانی کنیم!

0
پیشنهاد ویژه: کتاب هوشمندسازی آموزش را با ارسال پستی رایگان تهیه کنید!!
کسب‌وکار آموزشی خود را راه‌اندازی کنید!
اگر می‌خواهید به یک طراح سایت تبدیل شوید و بتوانید با طراحی وبسایت‌های حرفه‌ای، پروژه‌های طراحی سایت داشته باشید، این آموزش را از دست ندهید!!