پیشنهاد فوق ویژه!!! پکیج وب مدرس با 129 هزار تومان!!🤯😍😱
مشاهده‌ی پیشنهاد ویژه!

راه‌اندازی سریع و مطمئن سایت فروش دوره های آموزشی (بررسی 3 روش!)

راه اندازی سایت فروش دوره های آموزشی با بررسی 3 روش - شایان وب

در این مقاله، از صفر تا صد مراحل راه‌اندازی وبسایت فروش دوره آموزشی، همراه‌تان هستیم و یکبار برای همیشه این دغدغه و مشکل را حل می‌کنیم!

برای تبدیل شدن به یک مدرس آنلاین حرفه‌ای و راه اندازی وبسایت فروش دوره آموزشی خود، شاید مسائل و دغدغه‌های بسیار زیادی داشته باشید. در این مقاله، از صفر تا صد مراحل راه اندازی وبسایت آموزشی شما، همراه‌تان هستیم و یکبار برای همیشه این دغدغه و مشکل را حل می‌کنیم! همراه‌مان باشید تا نحوه‌ی ساخت سایت فروش دوره های آموزشی را بررسی کنیم.

روش‌های راه‌اندازی وبسایت فروش دوره آموزشی

برای راه‌اندازی وبسایت آموزشی، در کل چند روش وجود دارد که آن‌ها را معرفی و با هم مقایسه می‌کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید و راه را گم نکنید!

ما در شایان وب می‌توانیم در هر سه روش راه اندازی وبسایت فروش دوره آموزشی همراه شما باشیم؛ جهت اطلاعات بیشتر از هر کدام تنها کافیست روی عنوان هر کدام در لیست بالا کلیک کنید تا به صفحه‌ی مربوطه منتقل شوید. اما بیایید همین‌جا در مورد هر سه روش بیشتر بدانیم!

حتما تا آخر این مقاله همراه ما باشید تا به پاسخ این سوال برسید:
بهترین روش برای راه‌اندازی سایت فروش دوره های آموزشی چیست؟!

روش اول: خودتان با وردپرس و قالب وردپرس آموزشی همیار لرن سایت فروش دوره بسازید!

قالب وردپرس آموزشی همیار لرن - راه‌اندازی وبسایت فروش دوره آموزشی حرفه‌ای
قالب وردپرس آموزشی همیار لرن – راه‌اندازی وبسایت فروش دوره آموزشی حرفه‌ای

در روش اول، تنها نیاز است یک قالب وردپرس آموزشی مطمئن خریداری کنید! بهترین قالب وردپرس برای سایت‌های آموزشی و فروش دوره‌های آموزشی که کاملا حرفه‌ای طراحی شده و امکانات بسیار ویژه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد، قالب وردپرس آموزشی همیار لرن است!

برخی امکانات ویژه قالب وردپرس آموزشی همیار لرن برای ساخت سایت فروش دوره های آموزشی:

  • دارای دموها و صفحه‌های اصلی آماده!
  • تنظیمات بسیار کامل و حرفه‌ای طراحی صفحه معرفی دوره
  • سازگارترین با صفحه‌ساز المنتور!!
  • چند ده المان المنتوری اختصاصی مخصوص قالب همیار لرن
  • کاملا سازگار شده با ووکامرس و لرن دش
  • بروزرسانی‌های ویژه و رایگان با پیشنهادات مشتریان
  • امکانات بسیار زیاد و مخصوص سایت‌های فروش دوره‌های آموزشی
  • و بسیاری ویژگی‌های دیگر که در لینک زیر می‌توانید ببینید

بررسی و مقایسه:

  • قیمت: بسیار پایین و به صرفه!
  • امکانات: بسیار زیاد!
  • زمانی که باید بگذارید: بیشتر از روش‌های دیگر
  • امکان تغییر و شخصی‌سازی توسط شما: بسیار زیاد

قالب همیار لرن، یک روش خیلی مناسب برای راه‌اندازی سایت‌های آموزشی است و به کمک قالب آموزش آنلاین همیار لرن می‌توانید به راحتی سایت فروش دوره های آموزشی خود را راه‌اندازی کنید. اگر به دنبال یک قالب وردپرس خیلی خوب برای وبسایت فروش دوره آموزشی خود با امکان طراحی هر صفحه‌ای برای فروش دوره‌هایتان و اجرای امکانات مختلف برای برگزاری دوره‌ها هستید، قالب وردپرس آموزشی همیار لرن، انتخاب بسیار خوبی است.

اگر می‌خواهید تمام موارد (از قالب سایت، هاست، آموزش‌های کامل و…) استفاده کنید، از پکیج وب مدرس (روش سوم) استفاده کنید.

روش دوم: از خدمات طراحی سایت آموزشی استفاده کنید!

خدمات طراحی سایت آموزشی شایان وب
خدمات طراحی سایت آموزشی شایان وب

ما در شایان وب، متخصص طراحی سایت هستیم! بیشتر از هر چیز، طراحی سایت‌های آموزشی و سایت‌های فروشگاهی! اگر می‌دانید دقیقا چه چیزی می‌خواهید، قبلا تجربه‌ی راه‌اندازی سایت داشتید ولی به مشکل خوردید، موارد کدنویسی تغییرات در سایت داشتید که نمی‌دانستید باید با چه کسی مطرح کنید یا از کار کردن با برنامه‌نویسان و طراحان سایت بدقول و غیرحرفه‌ای در کار خسته شده‌اید و بدنبال یک طراح سایت دلسوز و متعهد هستید، ما در شایان وب حتما گزینه‌ی بسیار خوبی خواهیم بود!

برای طراحی سایت‌های آموزشی، با توجه به تخصص و تجربیات بسیار زیادمان قطعا گزینه‌هایی که به آن‌ها دقت نکرده بودید را به شما معرفی می‌کنیم و به شکل‌ها و روش‌های مختلف می‌توانید دوره‌ها و محصولات آموزشی مجموعه‌ی خود را بفروش برسانید و برگزار کنید.

روش کار به این شکل خواهد بود که ابتدا از مشاوره رایگان خدمات طراحی سایت شایان وب استفاده می‌کنید و موارد مدنظر سایت آموزشی‌تان را با ما در میان می‌گذارید و با هم گفتگو می‌کنیم. در قدم‌های بعدی با هم در ارتباط خواهیم بود و مبلغ پروژه را به شما اعلام می‌کنیم.

پس از پرداخت اولین بخش مبلغ پروژه طراحی سایت آموزشی، بخش‌های مختلف و نوع طراحی را مشخص می‌کنیم و طراحی را شروع کرده و پیش می‌بریم. در قدم بعدی سایت طراحی شده را بررسی می‌کنید و اگر موردی برای اصلاح وجود داشت اعلام می‌کنید و موارد اصلاح شده و در نهایت بخش دوم مبلغ پروژه را پرداخت کرده و وبسایت آموزشی خود را تحویل می‌گیرید.

بررسی و مقایسه:

  • قیمت: بالاتر
  • امکانات: بسیار زیاد!
  • زمانی که شما باید بگذارید: طراحی و راه‌اندازی سایت با ما!
  • امکان تغییر و شخصی‌سازی توسط شما: خودتان انجام دهید یا ارتباط با ما بصورت پروژه مجزا

خدمات طراحی سایت شایان وب، یک خدمات مطمئن و کامل است و موارد فنی وبسایت فروش دوره‌های آموزشی‌تان را ما انجام می‌دهیم. اگر بدنبال یک طراح سایت دلسوز و حرفه‌ای هستید، ما انتخاب خیلی خوبی خواهیم بود.

روش سوم: استفاده از پکیج وب مدرس

پکیج وب مدرس برای راه اندازی سایت فروش دوره های آموزشی
پکیج وب مدرس

پکیج V.I.P وب مدرس، یک پک کامل از تمام موارد مورد نیاز شما برای راه‌اندازی یک وبسایت آموزشی است. در اصل یک پکیج کامل از تمام موارد مورد نیاز شماست تا بتوانید به سرعت و با اطمینان کامل، یک سایت آموزشی خیلی حرفه‌ای برای خودتان راه‌اندازی کنید!!

روی پکیج وب مدرس، یک پشتیبانی V.I.P ویژه هم ارائه می‌شود تا در تمام موارد به هیچ مشکلی بر نخورید. این پشتیبانی، صرفا شامل موارد فنی نیست و در توسعه‌ی کسب‌وکار آموزشی، افزایش فروش و برگزاری دوره‌های آموزشی نیز این پشتیبانی را دریافت می‌کنید.

همچنین با تهیه‌ی این پکیج، بهترین، با کیفیت‌ترین و پرسرعت‌ترین هاست را دریافت می‌کنید تا سایت شما بسیار سریع و با منابع عالی لود شود!! برای سرورهای این پکیج، چند ده میلیون تومان ماهانه هزینه می‌شود!!!

با تهیه‌ی پکیج وب مدرس، موارد بسیار زیادی به ارزش ماهانه 3 میلیون تومان دریافت می‌کنید!!! اما مبلغ ماهانه‌ی پکیج وب مدرس، بسیار بسیار پایین‌تر از این مبلغ است.

بررسی و مقایسه:

  • قیمت: بسیار مناسب و به صرفه!
  • امکانات: بسیار زیاد!
  • زمانی که باید بگذارید: بسیار کم! +دریافت نقشه راه، چک لیست و آموزش
  • امکان تغییر و شخصی‌سازی توسط شما: همه چیز دست شماست! می‌توانید با ما هم برای پروژه‌های موارد شخصی‌سازی در ارتباط باشید.

پکیج وب مدرس، یک روش خیلی عالی و کامل برای راه‌اندازی سایت فروش دوره های آموزشی است! همه چیز در این پکیج در نظر گرفته شده و شما بصورت یک‌جا، تمام موارد مورد نیاز خود را دریافت خواهید کرد. قطعا پکیج وب مدرس، بهترین روش راه‌اندازی وبسایت فروش دوره آموزشی است!!

نتیجه‌گیری

در این مقاله، سه روش ویژه‌ی راه‌اندازی سایت فروش دوره های آموزشی را با هم بررسی کردیم. با توجه به ویژگی‌های هر کدام، یک مورد را می‌توانید انتخاب کنید و پیش بروید. پیشنهاد ما، استفاده از پکیج وب مدرس برای راه اندازی وبسایت فروش دوره آموزشی است.

دوره‌های آموزشی حرفه‌ای طراحی سایت

نظرات و پرسش‌ها

برای مطلع شدن از ارسال پاسخ جدید روی این دیدگاه شما، در سایت شایان وب ثبت‌نام کنید یا وارد شوید تا از طریق ایمیل و پیامک به شما اطلاع‌رسانی کنیم!

0
هر آنچه برای راه‌اندازی یک وبسایت فروش دوره‌های آموزشی نیاز دارید را در یک پکیج کامل به همراه آموزش دریافت کنید!!
تخفیف ویژه 50 درصدی با فقط 17 ظرفیت!!
پیشنهاد ویژه: کتاب هوشمندسازی آموزش را با ارسال پستی رایگان تهیه کنید!!
کسب‌وکار آموزشی خود را راه‌اندازی کنید!
اگر می‌خواهید به یک طراح سایت تبدیل شوید و بتوانید با طراحی وبسایت‌های حرفه‌ای، پروژه‌های طراحی سایت داشته باشید، این آموزش را از دست ندهید!!