منتشر شد!! کتاب هوشمندسازی آموزش (+خلاصه کتاب شامل 5 فصل)

کتاب هوشمندسازی آموزش: راهنمای شروع کسب‌وکار آموزشی و برگزاری دوره‌های آموزشی موفق

کتاب هوشمندسازی آموزش، راهنمای شروع کسب‌وکار آموزشی و برگزاری دوره‌های آموزشی موفق، به آغاز و توسعه یک کسب‌وکار آموزشی و طراحی دوره‌های آموزشی می‌پردازد.

«کتاب هوشمندسازی آموزش: راهنمای شروع کسب‌وکار آموزشی و برگزاری دوره‌های آموزشی موفق» بالاخره بعد از بیش از یک‌سال نگارش و طی کردن فرآیندهای اخذ مجوز و چاپ منتشر شد! نگارش کتاب هوشمندسازی آموزش، توسط شایان فرهنگ پژوه، از دی ماه سال 1400 آغاز شد و در نهایت در بهار سال 1402 به چاپ رسید.

در کتاب هوشمندسازی آموزش، در 5 فصل، به 5 موضوع بسیار مهم از یک کسب‌وکار آموزشی پرداخته شده است. 5 فصل کتاب هوشمندسازی آموزش عبارتند از:

  • فصل 1: آغاز سفر کسب‌وکار آموزشی
  • فصل 2: طراحی آموزش
  • فصل 3: تاثیرگذاری نامحدود
  • فصل 4: خلق محتوای ارزشمند
  • فصل 5: فروش اتوماتیک آموزش

بیایید این 5 فصل را دقیق‌تر بررسی کنیم!

در کتاب هوشمندسازی آموزش چه مطالبی بررسی شده است؟

کتاب هوشمندسازی آموزش: راهنمای شروع کسب‌وکار آموزشی و برگزاری دوره‌های آموزشی موفق
کتاب هوشمندسازی آموزش: راهنمای شروع کسب‌وکار آموزشی و برگزاری دوره‌های آموزشی موفق

کتاب هوشمندسازی آموزش برای مدرسان، تولیدکنندگان محتوا، متخصصانی که علاقه‌مند هستند تخصص خود را آموزش دهند و علاقه‌مندان به کارآفرینی در زمینه‌ی آموزش، نوشته شده است.

در این کتاب مسیر شروع و توسعه‌ی یک کسب‌وکار آموزشی و خلق آموزش‌های مفید و تأثیرگذار شرح داده شده است. این کتاب به شما کمک می‌کند دوره‌های آموزشی خود را متفاوت و به شکل اثربخشی طراحی کنید، محتوای آموزشی خلاقانه‌ای را آماده کنید و بازاریابی و فروش دوره‌های آموزشی خود را به‌صورت آنلاین انجام دهید.

شایان فرهنگ پژوه، نویسنده‌ی این کتاب، بنیان‌گذار مجموعه‌ی شایان وب، برنامه‌نویس و مدرس دوره‌های آموزشی طراحی سایت است و تجربه‌ی همکاری با صدها مدرس و مجموعه‌ی آموزشی را دارد. او به‌عنوان کارآفرین در زمینه‌ی فناوری شناخته می‌شود.
شایان فرهنگ پژوه، نتیجه‌ی چندین سال تحقیق، بررسی و مطالعه در زمینه‌ی آموزش، تجربیات واقعی و عملی کسب‌شده از کسب‌وکار آموزشی خود و همکاری با مجموعه‌ها و مدرسان مختلف را در این کتاب جمع‌آوری کرده است تا طی کردن این مسیر را برای متخصصانی که می‌خواهند به‌عنوان مدرس آنلاین فعالیت کنند، هموارتر کند.

اگر در زمینه‌ای تخصص دارید و می‌خواهید با آموزش تخصص خود روی افراد بسیاری تأثیرگذار باشید، با کمک این کتاب خواهید توانست تخصص خود را به دوره‌های آموزشی مؤثر تبدیل کنید و کسب‌وکار آموزشی خود را راه‌اندازی کرده و توسعه دهید.

فصل 1: آغاز سفر کسب‌وکار آموزشی

آغاز کسب‌وکار آموزشی

در فصل اول از کتاب هوشمندسازی آموزش، با اصول شروع یک کسب‌وکار آموزشی آشنا می‌شویم. برای تأثیرگذار بودن روی افراد بیشتر و ساخت یک سیستم برای جذب مخاطبان و فراگیران به‌صورت اتوماتیک، نیاز به یک کسب‌وکار دارید که در این کتاب مسیر شروع کسب‌وکار آموزشی را بررسی خواهیم کرد!

شما با مطالب مهمی مانند کارآفرینی، مفاهیم مربوط به یک استارتاپ، پیدا کردن ایده‌ی کسب‌وکار آموزشی، بوم مدل کسب‌وکار برای کسب‌وکارهای آموزشی، ارزش پیشنهادی یک کسب‌وکار آموزشی، طراحی محصول و… آشنا می‌شوید.

فصل 2: طراحی آموزش

طراحی آموزش در کتاب هوشمندسازی آموزش

طولانی‌ترین فصل کتاب هوشمندسازی آموزش، فصل طراحی آموزش است! در این فصل با انواع دوره‌های آموزشی آشنا می‌شوید، اولین ویدیوهای آموزشی خود را ضبط می‌کنید، با موضوع بسیار مهم «طبقه‌بندی آموزش» و 4 مرحله‌ی آن آشنا می‌شوید و مطالب آموزشی خود را طبقه‌بندی می‌کنید تا فهم آن را برای فراگیران آموزش راحت‌تر کنید، با نحوه‌ی برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان، دوره‌های آموزشی برای یک موضوع خاص و دوره‌های آموزشی جامع آشنا می‌شوید و همچنین یاد می‌گیرید دوره‌های آموزشی خود را قیمت‌گذاری کنید!

بیایید با اهمیت طبقه‌بندی آموزش که یکی از مطالب بسیار مهم این فصل است، بیشتر آشنا شویم:

طبقه‌بندی آموزش چیست؟

طبقه‌بندی دوره‌های آموزشی

در مسیر متخصص شدن در دانش و مهارتی که دارید، با تجربه‌ها و نکات مهمی روبرو شده‌اید. این مطالب به‌تدریج در مغز شما جمع شده‌اند و شما می‌توانید در موقعیت‌های مختلف از آن‌ها استفاده کنید؛ اما آموزش این اطلاعات و توانایی به‌کارگیری آن‌ها در عمل، دو موضوع کاملاً متفاوت از هم هستند و اگر طبقه‌بندی آموزش را انجام ندهید آموزش دادن بسیار سخت و دشوار می‌شود.

ابداع طبقه‌بندی آموزش به من کمک کرد تا بتوانم انبوه نکات و اصول مختلف را که با تجربه کردن به دست آورده بودم، در چند دسته‌ی کلی قرار دهم و دقیقاً بدانم که هر نکته و هر مطلبی دقیقاً برای کجاست. با طبقه‌بندی کردن مطالب آموزشی، متوجه شدم که اگر مطالب را در جای درست بیان کنم و به‌خوبی کنار هم بچینم، یادگیری برای فراگیران بسیار آسان و لذت‌بخش‌تر می‌شود.

طبقه‌بندی کردنِ تمام مطالب و نکاتی که از موضوع می‌دانید، استفاده از آن مطالب را برای خودتان هم آسان‌تر می‌کند و این طبقه‌بندی خیلی بهتر در مغز خودتان هم صورت می‌گیرد.

برای انجام این کار، شما باید 4 قدم اصلی را انجام دهید که در کتاب هوشمندسازی آموزش، این 4 قدم را به طور کامل بررسی کرده‌ایم. اگر احساس می‌کنید آموزش‌هایتان به‌اندازه‌ی کافی تاثیرگذار نیستند، هر چه سریع‌تر طبقه‌بندی مطالب آموزشی‌تان را شروع کنید.

فصل 3: تاثیرگذاری نامحدود

تاثیرگذاری نامحدود آموزش

در این فصل یاد می‌گیریم چگونه آموزش‌های مؤثرتری برگزار کنیم و روی افراد بیشتری تأثیرگذار باشیم؛ کاری می‌کنیم که فراگیران آموزش‌ها را رها نکنند.

تاثیرگذار بودن آموزش‌ها، موضوع بسیار مهمی است؛ این موضوع به این معناست که تغییری در رفتار و نحوه‌ی عملکرد یا زندگی افراد به‌وجود بیاید. در این فصل، با انواع متفاوت و جدیدتری از دوره‌های آموزشی آشنا می‌شویم و روش‌هایی را بررسی می‌کنیم که می‌توانند آموزش‌های شما را متمایز و هیجان‌انگیز کنند!

فصل 4: خلق محتوای ارزشمند

خلق محتوای ارزشمند

در این فصل با تولید محتوا و نحوه‌ی ساخت آموزش‌هایی با کیفیت بالاتر آشنا می‌شویم. تجهیزات موردنیاز برای تولید محتوا را بررسی می‌کنیم، یاد می‌گیریم با روش‌های خلاقانه‌تری ویدیوی آموزشی ضبط کنیم و با انواع محتوای آموزشی آشنا می‌شویم.

در این فصل انواع مختلفی از محتوا و پلتفرم‌های مختلف اعم از مقاله و وبلاگ، خبرنامه‌ی ایمیلی و پیامکی، وبینار، ویدیو، پادکست، ایبوک یا کتاب الکترونیکی، کتاب چاپی، اپلیکیشن موبایل، سمینار حضوری و انجمن گفت‌وگو یا فروم را بررسی می‌کنیم و با هر یک بیشتر آشنا می‌شویم.

فصل 5: فروش اتوماتیک آموزش

فروش اتوماتیک آموزش

در فصل پنجم از کتاب هوشمندسازی آموزش، با اتوماتیک‌سازی فروش و فرآیندهای کسب‌وکارهای آموزشی‌تان آشنا می‌شوید. در این فصل با موارد مربوط به راه‌اندازی وبسایت آشنا می‌شوید، نحوه‌ی فروش اتوماتیک را یاد می‌گیرید و با روش مهم «تبدیل 4 مرحله‌ای» که یک موضوع بسیار مهم برای بازاریابی کسب‌وکارتان است، آشنا می‌شوید.

تبدیل 4 مرحله‌ای، موضوعی مهم است که ایده‌ی آن توسط نویسنده‌ی کتاب آماده شده است و می‌تواند دید مهم و جدیدی از بازاریابی، به شما بدهد.

هدایای کتاب هوشمندسازی آموزش

هدایای کتاب هوشمندسازی آموزش

پس از اینکه این کتاب را تهیه کردید، حتما صفحه‌ی 4 کتاب را ببینید و هدایای روی کتاب را دریافت کنید! علاوه بر این، پس از تهیه‌ی کتاب هوشمندسازی آموزش از سایت شایان وب، به «برنامه‌ی آغاز کسب‌وکار آموزشی» دسترسی پیدا خواهید کرد!

برنامه‌ی آغاز کسب‌وکار آموزشی (هدیه) چیست؟

برنامه‌ی آغاز کسب‌وکار آموزشی، یک برنامه‌ی کامل و قدم به قدم، منطبق با مطالب کتاب برای اجرای عملی مطالب و به نتیجه رسیدن است!

با کمک این برنامه، مطمئن می‌شوید که حتماً تمام مطالب این کتاب را اجرا خواهید کرد و به نتیجه‌ی نهایی می‌رسید. بسیاری از افراد نحوه‌ی دقیق اجرای مطالب را نمی‌دانند و دوست دارند در یک محیط فعال قرار بگیرند تا شروع به اقدام کنند و دستاوردهای بی‌نظیری را خلق کنند! برنامه‌ی آغاز کسب‌وکار آموزشی، با همین هدف و براساس مطالب کتاب هوشمندسازی آموزش، ساخته شده است و به شما در این مسیر کمک می‌کند.

ارزش واقعی این برنامه، 499 هزار تومان است؛ اما با خرید کتاب هوشمندسازی آموزش، بصورت کاملاً رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد تا قدم به قدم همراه با کتاب پیش بروید و بتوانید به دستاوردهای خارق‌العاده‌ای برسید!

خرید کتاب هوشمندسازی آموزش

خرید کتاب هوشمندسازی آموزش

کتاب هوشمندسازی آموزش، دارای مطالب هیجان‌انگیز و مهمی از شروع یک کسب‌وکار آموزشی و طراحی و برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین است. قیمت پشت جلد کتاب هوشمندسازی آموزش، 150,000 تومان است. با تهیه‌ی کتاب از سایت شایان وب، علاوه بر دسترسی به برنامه‌ی آغاز کسب‌وکار آموزشی و هدایای کتاب، با ارسال رایگان کتاب را درب منزل خود دریافت می‌کنید! فقط توجه داشته باشید که ارسال رایگان کتاب، تنها برای تعداد محدودی جلد دیگر کتاب ممکن است و پس از پایان این تعداد، ارسال پستی کتاب رایگان نخواهد بود.

دوره‌های آموزشی حرفه‌ای طراحی سایت

نظرات و پرسش‌ها

برای مطلع شدن از ارسال پاسخ جدید روی این دیدگاه شما، در سایت شایان وب ثبت‌نام کنید یا وارد شوید تا از طریق ایمیل و پیامک به شما اطلاع‌رسانی کنیم!

0

پلن Trial با تخفیف ویژه!

برای یک‌ماه آزمایش کنید!!
هر آنچه برای راه‌اندازی یک وبسایت فروش دوره‌های آموزشی نیاز دارید را در یک پکیج کامل به همراه آموزش دریافت کنید!!
تخفیف ویژه 50 درصدی با فقط 17 ظرفیت!!
پیشنهاد ویژه: کتاب هوشمندسازی آموزش را با ارسال پستی رایگان تهیه کنید!!
کسب‌وکار آموزشی خود را راه‌اندازی کنید!